درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 08:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41851صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 9 اسفند 1398 - 19:19
نظرسنجی/ کلیدهای وفاداری؛ ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان
ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند. به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارزش های برند و عمل گرایی مدیرعاملان، کلیدهای به دست آوردن وفاداری، به خصوص در بین نسل هزاره هستند.


به گزارش شارا، اخیرا مصرف کنندگان از برندهایی که حمایت می کنند خواسته اند که در مسائل اجتماعی و فرهنگی جبهه گیری کنند.

 

تحقیق جدیدی از 5W Public Relations نشان می دهد که تقریبا سه چهارم (71 درصد) پاسخ دهندگان می گویند برایشان مهم است از شرکت هایی خرید کنند که با ارزش های آن ها سازگارند. جالب تر آنکه، جمعیتی غول آسا (83 درصد) از هزاره ها می گویند این مسئله مهم است. این امر نشان می دهد که نوعی ترند فزاینده به سمت بازاریابی خیرخواهانه، به خصوص بین مصرف کنندگان جوان تر، وجود دارد.


عموم مردم به طور کلی از چشم انداز اجتماعی و سیاسی آگاه تر شده اند. چون 59 درصد کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند گفته اند دوست دارند کالاهایی بخرند که نشان دهنده ایدئولوژی ها و عقاید اجتماعی و سیاسی آن هاست.

 

وقتی افراد را بر اساس سن دسته بندی کردیم دریافتیم که 21 درصد افرادی که متعلق به نسل بعد از جنگ جهانی دوم بودند، 50 درصد متولدین 1965 تا 1980 و 62 درصد هزاره ها با این بیانیه موافقت کردند که این دوباره نشان می دهد عمل گرایی در بازاریابی برای نسل های جوان تر مهم است.


ران توروسیان، مدیرعامل و موسس 5WPR در یک اطلاعیه گفت:"تحقیق ما نشان می دهد که هر چه مصرف کنندگان جوان تر باشند، بیشتر محتمل است که شرکت هایی که آن ها از او خرید می کنند نشانگر ایدئولوژی های آن ها باشند."


داد های گزارش Consumer Culture از 5WPR از یک نظرسنجی آنلاین که از 13 تا 18 نوامبر سال 2019 توسط MARU/Matchbox به نمایندگی از 5WPR جمع آوری شد، گرفته شده اند. نظرسنجی از یک نمونه 1001 نفری بزرگسال آمریکایی بالای 18 سال انجام شد.

 

این گزارش شامل نموارهای مصرف کننده منحصر به فرد در صنایع، رفتارهای خرید به تفکیک نسل، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وجهه شرکت، عمل گرایی برند و غیره می شود.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد